Solgt: 2 100 000 kr

Gulaksveien 2

2 100 000 kr
77 m²
2 soverom
Christian Hauge
Presenteres av
Christian Hauge
Kjekk brl leilighet i 2. etasje. |Gode solforhold. | Lave omkostninger | Heis |Populær beliggenhet
  • Prisantydning
    2 100 000 kr
  • Andel fellesgjeld
    233 000 kr
  • Omkostninger
    8 626 kr
  • Totalpris
    2 341 626 kr
  • Etasje
    1
  • Byggeår
    1972
  • Soverom
    2 soverom
  • Bad
    1 bad
  • Primærrom
    77 m²
  • Type
    Andelsleilighet
  • Eierform
    Andel
  • Fasiliteter
    Heis
  • Fellesutgifter
    5 756 kr
  • Energimerke
    Rød G

På flyttefot? Tenk kjøp og salg samtidig.

Få din egen rådgiver gjennom hele kjøps- og salgsprosessen. Det starter med en verdivurdering.

Beskrivelse

Kort om eiendommen

Velkommen til en lys og kjekk andelsleilighet med god planløsning i 2.etasje. Fra stuen er det utgang til en romslig, sørvendt balkong hvor deilige sommerdager kan nytes! Attraktivt boområde med flotte turområder og nærhet til de fleste servicetilbud. Leiligheten har behov for oppussing/modernisering og det kan blant annet nevnes:
- God planløsning
- Heis
- Store vindusflater
- God størrelse på balkong
- To boder i kjeller og felles bod til sykkelparkering
- Parkering på BRL sin tomt
- Gode bussforbindelser
- Gangavstand til bl.a. Vaulen badestrand, Sørmarka og idylliske Vannassen
- Mulighet for innglassing av balkong
- Sentral beliggenhet
Velkommen til visning.

Innhold og byggemåte

Eiendommen

Gulaksveien 2, 4017 STAVANGER
Kommunenummer 1103, gårdsnummer 20, bruksnummer 148, ideell andel 1/1
Andelsnummer 2000, Kristianslyst 1 Borettslaget, organisasjonsnummer 954812944

Innhold

Totalt bruksareal: 80 kvm
Totalt primærrom: 77 kvm
2.etasje: P-rom: Vindfang, gang, bad, stue, kjøkken, vaskerom og 2 soverom.
S-rom: Innvendig bod på 3 kvm.
I tillegg disponerer boligen 2 boder i kjeller/underetasje
Vedlagte plantegninger er ikke målbare. De oppgitte arealer er hentet fra rapport datert 12.11.2021 utført av Anticimex AS.

Byggemåte

Bygningen er iht. boligsalgsrapport oppført i tre og betong.
- Vinduer med to lags glass.
- Flatt yttertak.
-Etasjeskillere av betong.
- Elektrisk oppvarming.
- Sørvendt balkong.
Takstmann har gitt følgende tilstandsgrader:
TG1:
- Etasjeskiller
- Bad, Overflater himling - Overflater vegger - Overflater gulv - Fallforhold (gulv) - Slukets tilkomstmulighet for rengjøring -Slukets plassering i forhold til at vann utenfor dusjsonen kan nå det - Ventilasjon - Sanitærutstyr / innredning
- Kjøkken, Overflater himling - Overflater vegger - Overflater gulv - Ventilasjon
TG2:
-Bad: Membranen har en alder som tilsier at redusert restlevetid.
- Vaskerom: Gulvbelegget har en alder som tilsier redusert restlevetid
- Kjøkken: Eldre kjøkkeninnredning
- Varmtvannsbereder, Anbefalt brukstid er overskredet.
Selger har fått utarbeidet en boligsalgsrapport for eiendommen. Rapporten er en teknisk gjennomgang av boligen og angir eventuelle byggetekniske avvik. I rapporten fremkommer det forhold som takstmannen mener kjøper må være særskilt oppmerksom på.
Boligsalgsrapporten og selgers egenerklæring følger vedlagt i salgsoppgaven. Interessenter må sette seg inn i dokumentene før bud inngis.

Standard

Velkommen til en lys og kjekk andelsleilighet med god planløsning i 2.etasje. Fra stuen er det utgang til en romslig, sørvendt balkong hvor deilige sommerdager kan nytes! Attraktivt boområde med flotte turområder og nærhet til de fleste servicetilbud. Leiligheten har behov for oppussing/modernisering og det kan blant annet nevnes:
- God planløsning
- Heis
- Store vindusflater
- God størrelse på balkong
- To boder i kjeller og felles bod til sykkelparkering
- Parkering på BRL sin tomt
- Gode bussforbindelser
- Gangavstand til bl.a. Vaulen badestrand, Sørmarka og idylliske Vannassen
- Mulighet for innglassing av balkong
- Sentral beliggenhet
Velkommen til visning.

Oppvarming

Hovedsakelig elektrisk.
Dersom beboelsesrom ikke har vegg- eller fastmonterte varmekilder ved visning følger dette heller ikke med.

Ferdigattest/brukstillatelse

Det foreligger ferdigattest på eiendommen datert 13.03.1972 på eiendommen. Denne kan fås ved henvendelse til megler.
Det foreligger ferdigattest på Fasadeendring kledning trappetårn, rivning nytt felles vindfang datert 18.03.2009.

Tinglyste heftelser og rettigheter

På eiendommen er det tinglyst følgende servitutter/rettigheter som følger eiendommens matrikkel ved overskjøting til ny hjemmelshaver:
Dagbok 5271 tinglyst 05.06.1970 vedrørende rettighet for kommune å anlegge og vedlikeholde vann, kloakk og elektriske ledninger over eiendommen, samt føre tilsyn med disse.
Utover andel fellesgjeld overdras leiligheten fri for pengeheftelser.
Borettslaget har legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav som følger av borettslagsforholdet iht. burettslagsloven § 5-20. Pantet er begrenset oppad til 2G (G = folketrygdens grunnbeløp).

Eventuell adgang til utleie

Andelseier kan ikke uten samtykke fra styret i borettslaget overlate bruken av boligen til andre. Med samtykke kan andelseier overlate boligen til andre i inntil tre år hvis andelseier har bodd i boligen i minst ett av de to siste år. Utleie i andre tilfeller kan godtas ved særlige grunner, jf. burettslagslova § 5-6. Utleie forutsetter at leiligheten har forsvarlige radonverdier. Se også borettslagets vedtekter og konferer megler ved spørsmål.

Diverse

Leiligheten er vasket ut av vaskebyrå og vil ikke bli ytterligere vasket ut før overtagelse.

Energimerking

Det er utarbeidet en energiattest for leiligheten. Rapporten kan fås på forespørsel hos megler.

Beliggenhet og tomteforhold

Beliggenhet

Gulaksveien 2 har en attraktiv beliggenhet sentralt på Mariero/Kristianslyst. Det er et rolig og etablert boligområde med kort vei til skole, barnehage og idrettsanlegg.
Helgø Meny og Coop Obs er like i nærheten, det er også kort vei til frisørsalong, kafé, apotek og legesenter.
Mariero og Kristianslyst byr på flotte turområder som Vannassen, Sørmarka og Vaulen friluftsområde.
Busstopp like ved leiligheten med godt kollektivtilbud slik at du kommer deg raskt til både Stavanger og Sandnes sentrum. Det er også kort vei til Mariero togstasjon.

Adkomst

Det vil bli skiltet med Krogsveen visningsskilt ved fellesvisninger.

Barnehager, skoler og fritid

Barnehager:
Hillevåg barnehage Avdeling Tyrihans (0,7 km)
Steinerbarnehagen Bukkene Bruse (0,8 km)
Sandvikveien barnehage (0,9 km)
Skoler:
Steinerskolen i Stavanger 1-13 kl. (0,8 km)
Kvaleberg skole 1-7 kl. (0,9 km)
Vaulen skole 1-7 kl. (1,5 km)
Kristianslyst skole 8-10 kl. (2,8 km)
Hinna skole 8-10 kl. (2,8 km)
Hetland videregående skole (0,8 km)
Informasjon om tilhørende skolekretser er hentet fra Prognosesenteret som dataleverandør og tilhørigheten kan årlig endres av kommunen. Dersom skole- og barnehagetilbud er av betydning for kjøpet, ber vi om at det rettes en særskilt henvendelse til kommunen for oppdatert informasjon.

Beskrivelse av tomt

Eiet tomt på 9681 kvm som tilhører borettslaget.

Parkering

Det er biloppstillingsplasser på borettslagets tomt. Borettslaget har parkeringsplasser som deles ut etter ventelister. De som ønsker fast parkeringsplass kan ta kontakt med styret.
Det er hovedparkering på den stor parkeringsplassen foran blokken, og noen tildelte parkeringsplasser på gjesteparkeringen. Dersom det er fullt nede kan beboere få tildelt fast plass på gjesteparkering, og sette seg på venteliste til å komme ned på hovedparkeringen.
El-bil lading: 4 ladestasjoner montert av borettslaget. Kontakt styret for mer informasjon.
Motorvarmer: Borettslaget har flere parkeringsplasser med motorvarmer som koster 395 kr i året å leie.
Sykkel: Felles sykkelbod for beboerne i borettslaget.

Vei, vann og avløp

Eiendommen har adkomst via offentlig vei.
Eiendommen er tilknyttet kommunalt ledningsnett via private stikkledninger. Borettslaget er ansvarlig for private stikkledninger til bygningen.

Regulerings-og arealplaner

Eiendommen er regulert til boligformål (9592 kvm), veigrunn (89 kvm) og frisiktsone (4 kvm) i henhold til reguleringsplan 2106 og 565 med tilhørende reguleringsbestemmelser.
Utsnitt av plan med tilhørende bestemmelser kan fås ved henvendelse til megler.
Det gjøres oppmerksom på at nabotomten, Marieroveien 5, er detaljregulert til plan 2502P. Formålet med planen er å omregulere fra bensinstasjon til bolig, næring, kontor og tjenesteyting. Planforslaget utarbeides av Link Arkitektur. Innhentede reguleringsbestemmelser og utsnitt av reguleringsplan oppbevares på ansvarlig meglers kontor og kan utleveres på forespørsel.
Reguleringsplaner som er under arbeid:
- Reguleringsplan 2622. Navn: Områderegulering for Mariero. Status: planforslag. Plantype: områderegulering
- Reguleringsplan 2548. Navn: Reguleringsplan for boligområdet ved Finntoppveien, Blåtoppveien og Sølvbunkeveien. Hillevåg bydel. Status: planforslag. Plantype: detaljregulering.
- Reguleringsplan 2740. Navn: Gulaksveien 3 og 4 - Legger til rette for ny boligbebyggelse og forsamlingslokale. Status: planlegging igangsatt. Plantype: detaljregulering. .
- Reguleringsplan 2695. Navn: Detaljregulering for Langflåteveien 1-3. Hillevåg bydel. Status: planlegging igangsatt. Plantype: detaljregulering. Info: Planens hovedhensikt er å legge til rette for en utvikling med bolig i bymessig bebyggelse på tomten. Det legges opp til et tilnærmet rent boligprosjekt, men næringslokale i første etasje mot Marieroveien.
Utsnitt av plan med tilhørende bestemmelser kan fås ved henvendelse til megler.

Økonomi

Boligens kostnader

Felleskostnadene er kr 5.756,- pr. mnd. og inkluderer: Tv - og internettpakke fra Telenor, kommunale avgifter, renter og avdrag på andel fellesgjeld, vaktmestertjeneste, renhold av fellesarealer, byggforsikring, styrehonorar, forretningsførsel, drift - og vedlikeholdsutgifter.
Det er varslet økning i felleskostnader med 4% (til 5 986 kr) fra 1.1.22
Oversikt over fordelingen av felleskostnadene foreligger ikke fra forretningsfører.
Kjøper må selv tegne innboforsikring.

Formuesverdi

Formuesverdi for 2019 var kr 671 852,- ifølge skatteetaten. Beløpet forutsetter at eier bor fast i boligen (primærbolig).
Ved eventuell øvrig bruk av eiendommen (f.eks. fritidsbolig, pendlerbolig, utleieobjekt) vil formuesverdien for 2020 bli kr 2 418 667,20.
Formuesverdien justeres normalt årlig. Se skatteetaten.no for mer informasjon om fastsettelse av formuesverdien.

Opplysninger om fellesgjeld

Andel fellesgjeld er kr 233.000,- per 09.11.21
Total fellesgjeld for boligselskapet er 27.825.083,- pr. 09.11.2021 og lånevilkårene er:
Lånenummer: HUS601-13528594
Rentesats: 2,89% fastente
Restløpetid: 3 år og 8 mnd.
Terminer per år: 2
Saldo: kr. 962.219,-
Andel saldo: 8.028,-
Lånenummer: OBBK02-98207612014
Rentesats: 1,90% flytende rentetype
Restløpetid: 5 år og 10 mnd.
Terminer per år: 12
Saldo: kr. 6.216.253,-
Andel saldo: kr. 51.854,-
Lånenummer: OBBK03-98207664316
Rentesats: 1,90% flytende rente
Restløpetid: 16 år og 1 mnd.
Terminer per år: 12
Saldo: kr. 20.925.456,-
Andel saldo: kr 172.252,-
Borettslaget har ikke tilrettelagt for individuell nedbetaling av andel fellesgjeld.

Omkostninger

I tillegg til kjøpesummen må kjøper betale:
- Tinglysingsgebyr for hjemmelsdokument kr 480,-
- Tinglysingsgebyr for kjøpers eventuelle pantedokumenter kr 480,-
- Pantattest kr 172,-
- Refusjon av selgers utlegg i forbindelse med forhåndsutlysning av forkjøpsrett kr 7.494,- (OBOS)
- Innmeldingsgebyr til boligbyggelaget på kr 200 pr. ny andelseier.
Total kjøpesum inkl. andel fellesgjeld og gebyrer ved kjøp til prisantydning er kr 2.341.626,- Av dette beløpet utgjør kr 233 000,- andel fellesgjeld som ikke skal innbetales, men følger boligen.
I tillegg kommer valgfri Boligkjøperpakke hos If Forsikring på kr. 6.850,- for andelsboliger.

Betalingsbetingelser

Kjøpesum inkludert omkostninger, samt pantedokument tilknyttet eventuelt lån, skal være disponibelt hos megler 2 virkedager før overtagelsen.

Annen viktig informasjon

Eier

Leiv Bjarte Mehus og Marta Mehus Langholm

Informasjon om borettslaget

Leiligheten er tilknyttet Kristianslyst 1 Borettslaget.
Borettslaget består av 144 leiligheter.
Forretningsfører: OBOS
Dyrehold: Det er iht. husordensreglene ikke tillatt å holde dyr. Dette gjelder likevel ikke dersom gode grunn er tale for dyrehold og det ikke er til ulempe for øvrige brukere av eiendommen. Skriftlig søknad om dyrehold må sendes til styret.
Foretatt påkostninger de senere år:
- Montering av kameraovervåking ved inngangspartiet i blokka.
- 2017-2018: Rehabilitering av betong/fasade.
- 2015: Nye terrassedører + ytterdører
- 2012: Rehabilitering av yttervegger (kortsidene av blokken). Fasadeplater ble byttet + etterisolert.
Planlagte påkostninger:
- Rørene i blokken er fra byggeår. På sikt vil rør på alle bad og vaskerom måtte skiftes ut. Status pr. nå er at styret vurderer at dagens tilstand tilsier at det ikke er nødvendig å sette inn tiltak fortløpende. Borettslagets vaktmester som kjenner bygget og tilstand på rørene godt støtter også dette. Styret ønsker å prioritere nedbetaling av gjelden i forbindelse med betongrehabiliteringen før de tar opp ny gjeld.
I henhold til borettslagets vedtekter må kjøper godkjennes av styret som ny andelseier. Det er kjøpers ansvar at styregodkjenning blir gitt, men styret kan ikke nekte godkjenning uten saklig grunn. Iht. burettslagslova kan man bare eie en andel i borettslaget. Kun fysiske personer kan være andelseiere.
Øvrige andelseiere i borettslaget og eventuelt medlemmer av boligbyggelaget har forkjøpsrett. Dersom boligen tas på forkjøpsrett løses kjøper fra avtalen.
For å dekke eventuell manglende innbetaling av fellesutgifter fra øvrige andelseiere, er borettslaget tilknyttet et sikringsfond gjennom OBOS. Dette innebærer at OBOS innbetaler samtlige felleskostnader til borettslaget hver måned og dermed overtar ansvar og risiko for eventuell inndrivelse av utestående fellesutgifter. Avtalen om sikringsfond gjennom OBOS er gyldig til den sies opp av en av partene. Oppsigelsesfrist er 12 måneder.
Regnskap 2020:
Inntekter: 8.391.077,-
Kostnader: 4.160.357,-
Resultat: 3.561.844,-
Borettslagets disponible midler var pr. 31.12.2020 kr. 4.189.467,- og viser borettslagets likviditet. De disponible midlene bør til enhver tid være positive, som en forutsetning for videre drift.
Dokumenter for borettslaget kan fås ved henvendelse til megler.

Overtakelse

Etter nærmere avtale. Overtakelse kan tidligst skje etter at forkjøpsretten for øvrige andelseiere i borettslaget og eventuelt medlemmer av boligbyggelaget er avklart, samt at styrets godkjennelse er avklart.

Boligselgerforsikring

Selger har i forbindelse med salget tegnet boligselgerforsikring hos Anticimex. Vedlagt salgsoppgaven følger selgers egenerklæringsskjema. Interessenter må sette seg inn i dokumentet før bud inngis.
Boligselgerforsikringen dekker selgers ansvar etter avhendingsloven. Dersom kjøper oppdager forhold ved eiendommen som man mener utgjør en mangel ved eiendommen, vil Claims Handling AS behandle reklamasjonen på vegne av selger. Forsikringsvilkår kan fås ved henvendelse til megler.

Boligkjøperforsikring

Innen kontraktsmøtet ønsker vi at du tar stilling til om du vil kjøpe Boligkjøperpakken gjennom IF – da er boligen ferdig forsikret! Boligkjøperpakken inneholder også en rettshjelpsdekning.
For alle boligtyper, unntatt tomter, inneholder Boligkjøperpakken innboforsikring, husforsikring (kun hus og hytter), dobbel rente forsikring - i situasjoner hvor kjøper ikke får solgt nåværende bolig – og flytteforsikring. Der det er utstedt verdibevis har kjøper dekning i 4 år. Kjøper mottar ingen særskilt faktura for Boligkjøperpakken da kostnaden det første året legges til kjøpesummen for boligen. Det gjøres oppmerksom på at meglerforetaket mottar kostnadsgodtgjørelse på kr 900,- for formidling av slik forsikring. Les mer om forsikringen i informasjonsarket fra If.

Budgivning

Forbrukerinformasjon om budgivning er vedlagt denne salgsoppgaven og er også på vår hjemmeside www.krogsveen.no.
Alle bud og budforhøyelser må inngis skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt sammen med signatur fra budgiver. Vi oppfordrer til å gi bud elektronisk via GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside på Krogsveen.no. Da vil samtlige vilkår bli oppfylt. Eventuelle forhøyelser eller endringer av budet kan bekreftes pr sms eller på e-post. Vi oppfordrer alltid til å kontakte megler pr. telefon i tillegg da forsinkelser i sms og mail kan forekomme.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3. Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist bør derfor være på minimum 30 minutter, og budforhøyelser må derfor skje i god tid før fristens utløp. Bud kan uansett ikke settes med kortere frist enn kl.12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.

Hvitvaskingsreglene

I henhold til lov om hvitvasking og terrorfinansiering har megler plikt til å gjennomføre kontrolltiltak ovenfor kunder, herunder fullmektiger. Dette innebærer bla. å bekrefte kunders og reelle rettighetshaveres identitet på bakgrunn av fremvist gyldig legitimasjon eller på annen godkjent måte, samt å innhente opplysninger om kundeforholdets formål og tilsiktede art.
Dersom slike kundetiltak ikke kan gjennomføres, kan megler ikke etablere kundeforholdet eller utføre transaksjonen.
Hvis kjøper ikke bidrar til gjennomføring av kundekontrollen og dette fører til at transaksjonen blir forsinket eller ikke kan gjennomføres, vil dette ansees som mislighold av avtalen og gi selger rettigheter etter avhendingslova kapittel 5. I tilfeller der selger ikke bidrar til gjennomføring av løpende kundekontroll underveis i oppdraget, er det selger som misligholder sine forpliktelser etter avtalen og gi kjøper rettigheter etter avhendingslovens kapittel 4.
Partene er selv ansvarlige for eventuelle kostnader og ansvar dette kan medføre. Eiendomsmegleren eller eiendomsmeglingsforetaket kan ikke holdes ansvarlig for de konsekvenser dette vil kunne få for partene eller andre som har interesser i eiendomshandelen.
Kjøper oppfordres til å innbetale kjøpesummen som ikke kommer fra låneinstitusjon i én samlet innbetaling fra egen konto i norsk bank.
Megler har plikt til å melde fra til Økokrim om eiendomshandler som fremstår som mistenkelige. Melding sendes Økokrim uten at partene varsles.

Personopplysningsloven

I henhold til personopplysningsloven gjør vi oppmerksom på at interessenter kan bli registrert for videre oppfølging.

Lovanvendelse

Avhendingsloven
Eiendommen selges "som den er" og overdras slik den fremstår ved visning. Selger fraskriver seg ansvar ut over det som følger av avhendingsloven §§ 3-7, 3-8 og 3-9. Dette innebærer at det først er en mangel ved eiendommen dersom det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen som har virket inn på avtalen eller eiendommen er i vesentlig dårligere stand. Alle brukte boliger har feil, men de færreste har mangler etter avhendingsloven. Det er begrenset levetid på bygningsdeler og tekniske installasjoner, og byggeskikk og teknologi endrer seg stadig. Bruksslitasje og elde er normalt, og kjøper må ta i betraktning at eiendommen har vært benyttet siden byggeår. Domstolene praktiserer kravet til vesentlig dårligere stand strengt, noe som innebærer at en del avvik fra det som forventes, må aksepteres.
Interessenter må sette seg inn i salgsoppgaven, selgers egenerklæringsskjema og øvrige vedlagte dokumenter før bud inngis. I tillegg oppfordres interessenter til å undersøke eiendommen nøye, gjerne med fagmann. Forhold som er eller burde være oppdaget på en visning, er normalt ikke en mangel. Tilsvarende behøver ikke åpenbare eller synlige feil å være beskrevet i salgsoppgaven.
Det forutsettes at hjemmel overføres til kjøper. Hvis kjøper ikke ønsker hjemmelsoverføring av eiendommen, må det tas forbehold om dette i budet.
Rett til fritt å velge megler
Valg av eiendomsmeglingsforetak skal være frivillig. Eiendomsmeglingsforetak kan ikke inngå oppdrag om eiendomsmegling dersom inngåelsen av oppdraget er satt som vilkår i avtale om annet enn eiendomsmegling, f.eks. tilbud om lån eller andre banktjenester, jf. Lov om eiendomsmegling § 6-3 (3).

Meglers vederlag

Meglers vederlag betales av selger og er avtalt til:
Meglerprovisjon fastpris kr. 50.000,-
Tilrettelegging kr 12.000,-
Oppgjør: kr 5.550,-
Markedspakke: kr 15.000,-
Oppslag eiendomsregister: kr 1.250,-
Megler har i tillegg krav på dekning av utlegg.

Opplysninger om oppdraget

Oppdragsnummer 33-0103/21
Eiendomsmegler Krogsveen AS, avd. Mariero
NO 950 007 613 MVA
Oppdragets KR-kode KR33.21103

Dato

Sist oppdatert: 25. november 2021 kl. 13:41

Dokumenter

Utskriftsvennlig salgsoppgave

Område

Legg til steder som er viktige for deg

Prisutvikling for området

Kvadratmeterpris
0 kr/m²
Endring
↘︎ % ()

På flyttefot? Tenk kjøp og salg samtidig.

Få din egen rådgiver gjennom hele kjøps- og salgsprosessen. Det starter med en verdivurdering.

Andre boliger i området

██████

████ ████ ██

██ █
██████

████ ████ ██

██ █
██████

████ ████ ██

██ █

På flyttefot? Slik gjør vi det enklere for deg

Skreddersydd flyttepakke

Vi fikser håndverkere, vask, pakking, lagring og transport, og legger ut for utgiftene underveis.

Hjelp med både kjøp og salg

Hos oss har du din egen rådgiver gjennom hele kjøps- og salgsprosessen.

Hjelp til finansiering

Vårt samarbeid med BN Bank sikrer deg rask og løsningsorientert hjelp, til konkurransedyktige betingelser.