Komplett salgsoppgave

Kirkeveien 92. Plass 225

590 000 kr
15 m²
Garasjeplass nr. 225
Kart
Del
Emma Eikrem
Presenteres av
Emma Eikrem
Marienlyst garasjer
Garasjeplass til salgs. God intern beliggenhet og romslig plass. Mulighet for EL-lader.

Unngå doble boligrenter

Vi tilbyr gunstig forsikring.
Sjekk estimert lånekostnad
  • Prisantydning
    590 000 kr
  • Omkostninger
    9 579 kr
  • Totalpris
    599 579 kr
  • Byggeår
    1957
  • Areal
    15 m²
  • Type
    Garasjeplass
  • Eierform
    Aksje
  • Fellesutgifter
    867 kr

Visning

Det er ingen planlagte visninger. Meld deg på for å avtale en tid som passer.
Lurer du på noe?

Beskrivelse

Kort om eiendommen

Parkeringsplass nr 225 i lukket og temperert garasjeanlegg. Adkomst med kjøretøy fra Suhms gate ved Shell bensinstasjon, samt ulike personinnganger på oversiden av garasjeanlegget. Enkel adkomst til garasjeanlegget med app-basert portåpner. God intern beliggenhet i nedre plan, i renovert garasjeanlegg med romslige parkeringsplasser.

Innhold og byggemåte

Eiendommen

Kirkeveien 92. Plass 225, 0361 OSLO
Kommunenummer 301, gårdsnummer 46, bruksnummer 103, ideell andel 1/1
Aksjenummer 225, Marienlyst Garasjer AS, organisasjonsnummer 914 170 451

Innhold

Garasjeplassen er merket med nr.225 og er ihht opplysninger fra forretningsfører ca. 15m2.
Lengde: ca 6m
Bredde: ca 2.7m
Maks høyde i anlegget er 1.90m

Standard

Kjøper må signere leiekontrakt og transportfullmakt som registreres hos forretningsfører.

Ferdigattest/brukstillatelse

Det foreligger ferdigattest på eiendommen datert 30.11.1962. Denne kan fås ved henvendelse til megler.
Det gjøres oppmerksom at det ikke lenger utstedes ferdigattest på tiltak det er søkt om før 1998 jf. plan- og bygningsloven § 21-10. Kommunen vil ikke kreve ferdigattest for disse tiltakene og vil avvise eventuelle søknader. Bestemmelsen innebærer ikke at tiltak med manglende søknad blir lovlige, men at man ikke trenger å avslutte gamle byggesaker. Normalt sett kreves ferdigattest for alle søknadspliktige tiltak som gjøres etter plan- og bygningsloven.
Kjøper overtar eiendommen slik den framstår på visning. 

Tinglyste heftelser og rettigheter

Utover andel fellesgjeld overdras aksjene fri for pengeheftelser med unntak av:
Dagboknr 8490, tinglyst 09.07.1960, type heftelse: Festekontrakt
Aksjelaget har legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav som følger av lagsforholdet iht. burettslagsloven § 5-20. Pantet er begrenset oppad til 2G (G = folketrygdens grunnbeløp).
Det er tinglyst 9 servitutter på aksjelagets eiendom og følgende antas å ha betydning for kjøpers bruk: Dagboknr 8490, tinglyst 09.07.1960, type heftelse: Festekontrakt med vilkår.
De øvrige servituttene omhandler: 1 erklæring vedrørende vann- og kloakkreglement, 1 bestemmelse om kloakkledning, 1 bestemmelse om bebyggelse, 2 erklæring/avtaler, og 1 skjønn vedrørende erstatning ved skjønn.
Alle servituttene vil følge eiendommen.

Eventuell adgang til utleie

Garasjeplassen kan iht. aksjelagets vedtekter leies ut. Styret skal informeres ved fremleie.
Leietaker må følge aksjelagets vedtekter og ordensregler på lik linje som eier.

Diverse

Aksjonærene har rett til å leie ut sin egen garasjeplass og ved eventuell utleie må aksjonær selv administrere utleien. Fremleie må avtales med styret på forhånd.
Vedtektene har en begrensning der en aksjonær kun kan erverve inntil 3 aksjer og tre garasjeplasser, noen aksjonærer eide mer enn dette fra før begrensningen trådte i kraft, og de eier fortsatt disse inntil de selv eventuelt selger seg ned

Beliggenhet og tomteforhold

Beliggenhet

Meget attraktiv beliggenhet på Majorstuen/Marienlyst med nærhet til en rekke forretninger og servicetilbud, ulike arbeidsplasser m.m.

Adkomst

Innkjøring fra Suhms gate, porten lengst til venstre for Shell-stasjonen. Det er også trappeadkomst i hvert av garasjeanleggets fire hjørner som tar deg opp til Marienlystparken.

Beskrivelse av tomt

Festet tomt på 4.767 kvm som tilhører aksjelaget.
Selskapet eier også et tomteareal, gnr.46 bnr.120 i Oslo – dette er på 1709,3 kvm og leies bort/festes av St1 AS frem til 1. juli 2059 med reguleringer hver 10 år, sist pr 1. juni 2011.

Parkering

Parkeringsplass nr 225 i lukket og temperert garasjeanlegg. Adkomst med kjøretøy fra Suhms gate rett ved Shell bensinstasjon. For øvrig ulike personinnganger på oversiden av garasjeanlegget. Enkel adkomst til garasjeanlegget med app-basert adgangs system fra Pariqio og/eller skiltgjenkjenning (mot en ekstra kostnad på kr.30,- pr. måned ihht aksjelagets protokoll for 2023). God intern beliggenhet i nedre plan, i renovert garasjeanlegg med romslige parkeringsplasser.

Vei, vann og avløp

Eiendommen har adkomst via kommunal vei.
Eiendommen er tilknyttet kommunalt ledningsnett via private stikkledninger.
Aksjelaget er ansvarlig for private stikkledninger til bygningen.

Regulerings-og arealplaner

Eiendommen er regulert til byggeområde for industri i henhold til reguleringsplan S-2255 datert 28.07.77 med tilhørende reguleringsbestemmelser endret til reguleringsplan S-2937 datert 01.10.87.
Plansaker i området:
- Saksnummer: 201718902 - Bjørnstjerne Bjørnson plass 1 NRK. Det planlegges utvikling av NRK tomten når Rikskringkastingen flytter til Ensjø om noen år. Det må påregnes støy, anleggstrafikk og endringer av omgivelsene ved denne prosessen.
Saksnummer: 202014312 - Omregulering til barnehage - Gydas vei 14
- Nye Majorstuen T-bane: Fornebubanen (Skøyen) - Detaljregulering - Strekningen Skøyen - Madserud - S-5170 T-banetunnelen planlegges fra Majorstuen via Stortinget til Tøyen, med to nye stasjoner på Bislett og Grünerløkka ved Nybrua. I tillegg skal Stortinget stasjon bygges om og Tøyen stasjon utvides. Konkret lokalisering av stasjonsoppganger både på de eksisterende og nye stasjonene vil vurderes i videre planfaser. I tidlige faser så man på etablering av stasjoner på St. Olavs plass og Youngstorget. Det er ikke anbefalt videreført. Ny Majorstuen stasjon er et eget prosjekt. Det må påregnes støy, anleggstrafikk og endringer av omgivelsene ved denne prosessen.
- Bymiljøetaten har satt i gang en planprosess med planprogram og konsekvensutredninger av trikk, sykkel og beplantning langs Ring 2 fra Majorstuen til Carl Berners plass. Både trikk og sykkelanlegg skal bli løst på strekningen, og Ring 2 skal fremstå som en gjennomgående "boulevard" med trebeplantning. Mer informasjon om prosjektet finner du på www.oslo.kommune.no.
- Ullevålsveien fra Colletts gate til Ring 2- Planforslag til offentlig ettersyn- Sykkeltrasé. Dette kan medføre støy/ulempe ved denne prosess. Se saksnummer 202207037 hos planinnsyn for mer informasjon.
Byggesaker i området:
- Suhms gate 19: Midlertidig brannstasjon - arienlystr brannstasjon. Dette kan medføre støy/ulempe ved denne prosess. Se saksnummer 202217969 hos saksinnsyn for mer informasjon.
- Suhms gate 19: Oppføring av midlertidig plasttelt for utrykningskjøretøy. Dette kan medføre støy/ulemper ved denne prosess. Se saksnummer 202108953 hos saksinnsyn for mer informasjon.
Utsnitt av plan med tilhørende bestemmelser kan fås ved henvendelse til megler.

Økonomi

Boligens kostnader

Husleie er kr 867,- pr. mnd. og inkluderer: Oppvarming, kapitalkostnader (betaling av renter og avdrag på aksjelagets fellesgjeld), kommunale avgifter, felles byggforsikring, forretningsførsel samt generell drift og vedlikehold av garasjeanlegget.
Husleien justeres normalt en gang i året i forhold til aksjelagets faktiske utgifter. Det tas forbehold om at felleskostnadene kan justeres fortløpende pga renteøkninger.
Felleskostnadene betales kvartalsvis med kr. 2.600,-. Protokoll fra generalforsamlingen datert 27. juni forutsetter ikke endringer i innbetaling av felleskostnader. Budsjett for 2023 viser et overskudd.
Det gjøres oppmerksom på at de kvartalsvis garasjekostnadene må ansees som et á konto-beløp og er ment å dekke selskapets forutsette kostnader. Dersom det skulle bli nødvendig kan styret når som helst endre garasjeleien eller vedta kapitalinnkallinger fra eierne.
Oversikt over fordelingen av husleie foreligger ikke fra forretningsfører.

Formuesverdi

Formuesverdi for 2021 var kr 101 381,- ifølge forretningsfører.
Formuesverdien justeres normalt årlig. Se skatteetaten.no for mer informasjon om fastsettelse av formuesverdien.

Opplysninger om fellesgjeld

Total fellesgjeld for aksjelaget er 12.740.522,- pr.09.10.2023 og lånevilkårene er:
Handelsbanken
Lånenummer: 9053.70.35519
Lånetype: Annuitetslån
Rentebetingelser: nominell rente 5,500% p.a.
Lånet innfris 01.10.2040.

Omkostninger

I tillegg til kjøpesummen må kjøper betale:
- Eierskiftegebyr til forretningsfører kr 6 385,00,-
- Pantenoteringsgebyr for kjøpers lån kr 3 194,-
Total kjøpesum inkl. gebyrer ved kjøp til prisantydning er kr 599 579,-.
I tillegg kommer valgfri Boligkjøperpakke hos Tryg Forsikring til kr. 8.250,- for aksje/andelsboliger. 

Tilbud om lånefinansiering

Megler formidler gjerne kontakt med rådgiver hos vår samarbeidspartner BN Bank. De har konkurransedyktige betingelser samt rask og løsningsorientert behandling av din lånesøknad. Krogsveen mottar et honorar av BN Bank for denne formidlingen.

Betalingsbetingelser

Kjøpesum inkludert omkostninger, samt pantedokument tilknyttet eventuelt lån, skal være disponibelt hos megler 2 virkedager før overtagelsen.

Annen viktig informasjon

Eier

Thor Finsberg

Informasjon om aksjelaget

Garasjeplassen er tilknyttet Marienlyst Garasjer AS aksjelag. 
Aksjeboligmodellen innebærer at aksjelaget eier eiendommen, mens aksjeeierne eier aksjer som gir leierett til en bestemt bolig- i dette tilfellet en garasjeplass.
Aksjelaget består av 318 garasjeplasser.
Forretningsfører er Enqvist Boligforvaltning AS.
Kjøper må signere leiekontrakt og transportfullmakt som registreres hos forretningsfører.
Styret kan kontaktes på følgende e-post adresse: marienlyst.garasjer@gmail.com
Vedtektene har en begrensning der en aksjonær kun kan erverve inntil 3 aksjer og tre garasjeplasser.
Vaktmester er Ullevål Vaktmester & Renholdsservice AS. Telefonnummer: 99 12 12 12
Det er ikke forkjøpsrett, men ny eiere skal godkjennes av styret.
Foretatte påkostninger de senere år: 
- Aksjelaget gjennomgikk en omfattende rehabilitering i 2014 i både plan 1 og 2. Garasjeanlegget gjennomgikk bl.a. reparasjon av tak, nytt gulv i plan 1 og forsterket armering.
- Antirust behandling av sprinkler anlegg utføres tidvis når vaktmester har ekstra tid når de er i anlegget. Det viktigste arbeidet i 2020 er å bedre drenering rundt to av trappegangene.
- Styret har fått installert et nytt app-basert adgangs system som heter Parqio, som erstatter det gamle systemet med fjernkontroll. Med Parqio kan man åpne kjøreport og sidedør og alle dører til trappeinngangene. Videre så kan aksjonæren gi tilgang for leietagere, familie eller andre brukere i korte eller lengre perioder. Med Parqio kan man bestille skiltgjenkjenning (som koster 29,- i måneden), slik at porten åpner seg når man kjører sakte mot den utenfra.
- Det er nå satt opp kameraer ved alle dører og ved begge kjøreportene.
Det er tilrettelagt for El-bil i garasjeanlegget. Iht. styret koster det ca. kr. 25.000,- for installasjon og ladeboks, og det er 4-6 ukers leveringstid.
Planlagte påkostninger:
Ihht til tekstmelding fra styreleder 19.02.24 så regner styret med å gjennomføre arbeider for å tette lekkasjer og gradvis utskiftning til LED belysning. Arbeidene kan kreve mindre økninger i fellesutgifter, men timing er ikke bestemt. Styret vil orientere om dette på fysisk infomøte mot slutten av mai, i forkant av digital generalforsmaling.
Styret forventer kostnader for å utbedre skader i taket i øvre plan, der armeringen inne i betongen er korrodert visse steder. Korrosjonsomfanget blir undersøkt, men planen er å utbedre skader lokalt, ikke over større området i taket, for å holde kostnadene under kontroll. Anlegget ble bygget i 1957, og gitt at det ligger under bakken uten omfattende dreneringssystem, så må vedlikehold påregnes. Dette kan medføre økninger i de månedlige kostnadene på sikt.
Aksjelaget har legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav som følger av lagsforholdet iht. burettslagsloven § 5-20. Pantet er begrenset oppad til 2G (G = folketrygdens grunnbeløp).
I henhold til aksjelagets vedtekter må kjøper godkjennes av styret som ny aksjeeier. Det er kjøpers ansvar at styregodkjenning blir gitt, men styret kan ikke nekte godkjenning uten saklig grunn.
Aksjelag har anledning til å være tilknyttet et sikringsfond  som dekker eventuelt manglende innbetaling av husleie. Dette aksjelaget er ikke tilknyttet et slikt fond, noe som vil kunne medføre en risiko for økt husleie dersom andre aksjeeiere ikke betaler sin husleie. Aksjelaget har imidlertid legalpant i aksjene, og manglende betaling av husleie kan dermed tvangsinndrives av aksjelaget.  
Dokumenter for aksjelaget kan fås ved henvendelse til megler.

Overtakelse

Etter nærmere avtale.

Boligselgerforsikring

Det er ikke tegnet boligselgerforsikring.

Budgivning

Forbrukerinformasjon om budgivning er vedlagt denne salgsoppgaven og er også på vår hjemmeside www.krogsveen.no. Alle bud og budforhøyelser må inngis skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt sammen med signatur fra budgiver.
Vi oppfordrer til å gi bud elektronisk via GI BUD-knappen på eiendommens hjemmeside på Krogsveen.no. Da vil samtlige vilkår bli oppfylt.  
Eventuelle forhøyelser eller endringer av budet kan bekreftes pr SMS eller på e-post. Vi oppfordrer alltid til å kontakte megler pr. telefon i tillegg da forsinkelser i SMS og e-post kan forekomme.
 
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3.
Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist bør derfor være på minimum 30 minutter, og budforhøyelser må derfor skje i god tid før fristens utløp.
Bud kan uansett ikke settes med kortere frist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning.
Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.

Hvitvaskingsreglene

I henhold til lov om hvitvasking og terrorfinansiering har megler plikt til å gjennomføre kontrolltiltak overfor kunder, herunder fullmektiger. Dette innebærer bl.a. å bekrefte kunders og reelle rettighetshaveres identitet på bakgrunn av fremvist gyldig legitimasjon eller på annen godkjent måte, samt å innhente opplysninger om kundeforholdets formål og tilsiktede art.
Dersom slike kundetiltak ikke kan gjennomføres, kan megler ikke etablere kundeforholdet eller utføre transaksjonen.
Hvis kjøper ikke bidrar til gjennomføring av kundekontrollen og dette fører til at transaksjonen blir forsinket eller ikke kan gjennomføres, vil dette ansees som mislighold av avtalen og gi selger rettigheter etter avhendingslova kapittel 5. I tilfeller der selger ikke bidrar til gjennomføring av løpende kundekontroll underveis i oppdraget, er det selger som misligholder sine forpliktelser etter avtalen og gi kjøper rettigheter etter avhendingslovens kapittel 4. Partene er selv ansvarlige for eventuelle kostnader og ansvar dette kan medføre. Eiendomsmegleren eller eiendomsmeglingsforetaket kan ikke holdes ansvarlig for de konsekvenser dette vil kunne få for partene eller andre som har interesser i eiendomshandelen.
Kjøper oppfordres til å innbetale kjøpesummen som ikke kommer fra låneinstitusjon i én samlet innbetaling fra egen konto i norsk bank. Megler har plikt til å melde fra til Økokrim om eiendomshandler som fremstår som mistenkelige. Melding sendes Økokrim uten at partene varsles. 

Personopplysningsloven

I henhold til personopplysningsloven gjør vi oppmerksom på at interessenter kan bli registrert for videre oppfølging.

Lovanvendelse

Salg av aksjeleiligheter reguleres av kjøpsloven, men avhendingslovens bestemmelser legges til grunn så langt de passer. 
Det forutsettes at aksjene transporteres til kjøper. 
Generelle bestemmelser
Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. 
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud.
En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke.  Dette er nærmere beskrevet nedenfor. 
På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges "som den er".  Selger kan ikke ta «som den er» forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud.
Budgiver skal i budskjema avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/ person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Budgivere får informasjon dersom andre bud er inngitt av en som ikke er forbruker. 
Forbrukerkjøp - definisjon
Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.
Forbruker – avtalevilkår
Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at mangelskravet ikke blir rettet i tide på en tydelig måte.
Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 andre ledd dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Ikke-forbruker (næringsdrivende) – definisjon 
Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp. 
Ikke-forbruker – avtalevilkår
Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen.
Eiendommen selges «som den er», og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning. 
Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. 
Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Rett til fritt å velge megler
Valg av eiendomsmeglingsforetak skal være frivillig. Eiendomsmeglingsforetak kan ikke inngå oppdrag om eiendomsmegling dersom inngåelsen av oppdraget er satt som vilkår i avtale om annet enn eiendomsmegling, f.eks. tilbud om lån eller andre banktjenester, jf. Lov om eiendomsmegling § 6-3 (3).

Meglers vederlag

Meglers vederlag betales av selger og er avtalt til:
Vederlag: 15 000,-
Tilrettelegging kr 15.000,-
Oppgjør: kr 6.000,-
Markedspakke: kr.13 900,-
Visninger: kr 1 000,- pr. visning
Oppslag eiendomsregister: kr. 199,- 
Megler har i tillegg krav på dekning av utlegg. 

Opplysninger om oppdraget

Oppdragsnummer 40-0195/23
Eiendomsmegler Krogsveen AS, avd. Majorstuen
NO 950 007 613 MVA
Oppdragets KR-kode KR40.23195

Dato

Sist oppdatert: 22. mars 2024 kl. 11:07

Dokumenter

Utskriftsvennlig salgsoppgave

Område

Legg til steder som er viktige for deg

Prisutvikling for området

Kvadratmeterpris
0 kr/m²
Endring
↘︎ % ()

Visning

Det er ingen planlagte visninger. Meld deg på for å avtale en tid som passer.
Lurer du på noe?

Vil du varsles om lignende boliger?

Ved å lagre ditt boligsøk hos oss får du beskjed når vi har en bolig som ligner denne, før den legges ut på markedet!

På flyttefot? Slik gjør vi det enklere for deg

Skreddersydd flyttepakke

Vi fikser håndverkere, vask, pakking, lagring og transport, og legger ut for utgiftene underveis.

Hjelp med både kjøp og salg

Hos oss har du din egen rådgiver gjennom hele kjøps- og salgsprosessen.

Hjelp til finansiering

Vårt samarbeid med BN Bank sikrer deg rask og løsningsorientert hjelp, til konkurransedyktige betingelser.